Potrivit documentului oficial, înscrierea candidaţilor la concurs se face la Consiliul Superior al Magistraturii, Direcţia Resurse Umane şi Organizare, din Bucureşti, Calea Plevnei nr. 141 B, sector 6, în perioada 29 noiembrie – 16 decembrie 2013, de unde se pot obţine Regulamentul, tematica şi bibliografia concursului, precum şi relaţii privind actele necesare pentru înscriere.
Taxa de înscriere la concurs este de 400 RON şi se achită la Direcţia Economică şi Administrativ din cadrul aparatului propriu al Consiliului Superior al Magistraturii.
La concurs se pot înscrie absolvenţii facultăţilor de drept care îndeplinesc condiţiile prevăzute de art. 14 alin. 2 lit. a – d şi de art. 67 alin. 4 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată cu modificările şi completările ulterioare, şi condiţia de minim 5 ani vechime în funcţiile prevăzute de lege, la data susţinerii concursului.
Examinarea candidaţilor se face prin susţinerea unei probe scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice şi a unei probe scrise practice, conform prevederilor art. 10 din Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de magistrat asistent la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, aprobat prin Hotărârea nr. 293/2007 a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, cu modificările şi completările ulterioare.
Actele normative care reglementează aspectele de mai sus pot fi consultate pe Lege5 Online.
Sursa: CSM
