Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a shimbat elementele de identitate vizuală, atât pentru instituţia centrală, cât şi pentru structurile subordonate, costul acestor modificări ridicându-se la peste 7 milioane de lei, fără TVA.
Sigla ANAF, precum şi siglele structurilor sale subordonate, sunt construite pe baza aceleiaşi arhitecturi grafice, constând dintr-un logotip ANAF, simbol şi decriptor.
Schimbarea identității vizuale a ANAF și ale structurilor subordonate face parte dintr-un proiect cofinanțat din fonduri europene şi se ridică la o sumă de 7.090.815 milioane de lei fără TVA, din care:
6.027.193 lei, valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;
1.063.622 lei, cofinanţare eligibilă a ANAF, în calitate de beneficiar.
Potrivit comunicatului de presă emis de Fisc, identitatea vizuală a Agenţiei a fost creată de SC Gavrilă şi Asociaţii SRL. În cadrul aceluiaşi contract încheiat cu SC Gavrilă şi Asociaţii SRL, site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală a fost redesenat. Preţul contractului este de 28.798,90 lei la care se adaugă 6.911,74 lei reprezentând TVA.
Sursa: ANAF