Din totalul raportărilor, 33 au fost din partea autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi 212 raportări ale autorităţilor administraţiei publice locale.
În respectivul comunicat se precizează că instituţiile publice centrale şi locale au obligaţia de a transmite Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici planurile anuale privind perfecţionarea profesională a funcţionarilor publici până la data de 1 martie a anului pentru care se face raportarea pentru autorităţile administraţiei publice locale şi până la data de 31 martie a aceluiaşi an pentru autorităţile administraţiei publice centrale.
Conform datelor identificate la nivelul administraţiei publice centrale, reiese că domeniul IT&Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor întruneşte 27,9% din opţiunile de instruire ale funcţionarilor publici, urmat de domenii precum Dezvoltare personală (14,67%), Drept şi legislaţie comunitară (12,48%) şi Management (11,54%).
Raportul ANFP privind formarea/perfecţionarea profesională a funcţionarilor publici pe anul 2011 poate fi consultat pe site-ul ANFP, www.anfp.gov.ro, secţiunea Materiale utile, subsecţiunea Rapoarte/Rapoarte privind formarea profesională a funcţionarilor publici.
Sursa: http://www.ina.gov.ro/